آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

عقد دختر عمه مهدیه

1393/7/9 17:09
نویسنده : ژاله
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ساعت 5 عقد دختر عمه مهدیه بود . آیدا جونم خیلی بهت خوش گذشت کلی بازی کردی و عاشق سفره عقد شده بودی . مخصوصا تخم مرغای رنگ شده تو سفره.

قربونت برم انشااله عروسی خودت . عزیز دلم این روزا خوابت خیلی بهتر شده دیگه با لالایی می خوابی و منم خیلی خوشحالم که بالاخره خودت می تونی بخوابی. دیگه تو جمع احساس ناراحتی نمی کنی و کلی هم بهت خوش می گذره.عاشق عروسکاتی دائم در حال ناز کردن و حرف زدن باهاشونی. خیلی دوست داری برات کتاب بخونم خودت کتابا رو انتخاب می کنی و میاری تا برات بخونم. غذا خوردنت هم خیلی بهتر شده و انگار اشتهات بیشتر شده.

عزیزم تو قشنگترین هدیه خدایی و هر روز که میگذره بیشتر و بیشتر دوستت دارم. عاشقتم فرشته من.

راستی پسر خاله باربد هم دو ماه دیگه به دنیا میاد و همگی برای سالم و راحت به دنیا اومدنش دعا می کنیم.

 

پسندها (9)

نظرات (8)

ژاله
10 مهر 93 13:16
سلامـــــــ مبارک باشهـــــــــ سفرشونم خیلی قشنگهـــــــــ
ژاله
پاسخ
سلم خیلی ممنون عزیزم
افسانه
11 مهر 93 10:16
سلام دوست جونی.دلم برات یه ذره شده.خوبی ایشالا؟آیداجونو از طرف من ببوس.دوست داشتی بهم سر بزن
ژاله
پاسخ
سلام افسانه جونم دل ما هم برات تنگ شده بود
آویسا
12 مهر 93 23:16
قربان بشه مامانش که اینقدر دخملی خانوم شده و جیگر طلا
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان نفیسه
14 مهر 93 11:00
تبریک! ماشالا چ ناز شده دخترمون!
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون نفیسه جون
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:16
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
ژاله
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان ماریا
20 مهر 93 20:34
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم حتما میام. تولد دختر گلت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
8 آبان 93 17:26
دخترم چه ناز داره قربون نگاه خوشگلش
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون خاله
آبجی نگار
8 مرداد 94 15:25
چه دخمل خوشتیپی
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون لطف داری