آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

تولد 3 سالگی آیدا گلم

1393/9/4 22:32
نویسنده : ژاله
1,459 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم امروز تولد 3 سالگیته.  3 سال از زمینی شدن یه فرشته کوچولو می گذره.

روز بدنیا اومدنت برف میومد امروز هم بارون اومد ، مثل وجود پر برکتت که عشق رو به خونه ما آورد.

گل من برات آرزوی بهترینها رو دارم دوست دارم یه دختر مهربون و عاقل بشی و زندگیت سرشار از عشق و سلامتی باشه. روزی که مادر شدم دنیام عوض شد ،  همه هستی من شدی همیشه قلبم برات می تپه حتی اگر ازم دور باشی.

دوستت دارم نازنیممحبت

 

اینم هدیه مامان و بابا برای تولد 3 سالگی آیدا گلم

پسندها (12)

نظرات (18)

مامان
4 آذر 93 22:35
تولدت مبارک عزیزم
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون
مامان آریانا پرنسس مبارز
5 آذر 93 14:00
به امیدخدا تولد120سالگی فرشته ناز ژاله جون خدا بهتون ببخشه به شما هم تبریک میگم
ژاله
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
عمه فروغ
5 آذر 93 18:52
تولدت مبارک آیدا جونم ان شاا... 300000000000 ساله بشی عزیزم تولد تولد تولذت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک خیلی ناز شدی تو این لباس فرشته کوچولو با آرزوی بهترین ها برای تو
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
آویسا
6 آذر 93 16:48
ژاله
6 آذر 93 17:48
آیدا جان تولدت مبارک ایشاالله 120ساله بشی
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون ژاله جون
مامان رعنا
7 آذر 93 19:21
وای ژاله جون دخترت ماشالله خیلی نازهههههههه ایشالله همیشه شادباشین و سایتون همیشه بالای سرش بالای سرش باشه. من تازه وبلاگ دخترگلتو دیدم تولدش مبارک باشه وقتی عکس اویزآرشارو تو وبلاگت دیدم خیلی ذوق کردم
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون رعنا جون لطف داری عزیزم. مبارک آرشاجون باشه خوش به حالش که خاله مهربونی مثل شما داره
آذین
9 آذر 93 21:48
تولدت مبارکااااااااااااااااا
ژاله
پاسخ
ممنون عزیزم
زیبازن
18 آذر 93 2:06
ژاله جان سلام، از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
مامان نفیسه
19 آذر 93 10:27
سلام عزیزم مبارک باشه گلم من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم افتخار بدیدن و ما رو لینک کنید
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون حلما گلی جون خوبه؟ عزیزم منم لینکتون کردم
مامان فريبا
24 آذر 93 11:48
سه سالگیت مبارک آیدای گلم. ببخش بیست روز دیر کردم. همیشه شاد و تندرست باشی عزیزم
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون خاله فریبا
مامان مرمر
24 آذر 93 11:50
تولدت مبارک پرنسس کوچولو ایشالا همیشه لبت پرخنده ودلت شاد وتنت سالم باشه عزیزم خدا حفظت کنه وهمیشه نگهدارت باشه
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
آیداکوچولو
25 آذر 93 11:59
تولدت مبارک باشه آیدا جون من هم آیدا هستم ودر آستانه ی یک سالگی
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک
عمه فروغ
30 آذر 93 0:59
سلام عزیزم خوب هستید؟ آیدا جون خوبه؟ ازتون یه خواهشی داشتم میشه به ما در جشن.اره نی نی وبلاگ رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید. یه دنیا سپاس
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم حتما
بابا و مامان آروین کوچولو
4 دی 93 0:17
قربوووووووووووووووووووونت بشم عزیییییییییییییییزم تولدت هزااااااااااااااااااااااااااران بار مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک ایشاله به تموم آرزوهای خوشگلت برسی عسل خانومم دنیا دنیا خوشی و سلامتی رو برات آرزو می کنم ایشاله زیر سایه پر مهر بابایی و مامانی بزرگ شی روی ماهتو می بوسم خاله رو ببخش که اینقدر دیر اومدم پیشت بوووووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووس
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربونم
بابا و مامان آروین کوچولو
4 دی 93 0:18
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما بوووووووووووووووس بووووووووووووووس
ژاله
پاسخ
lمامان آنیسا
3 بهمن 93 20:00
مبارک باشه 3 سالگیت پرنسس
ژاله
پاسخ
.خیلی ممنون عزیزم
عمه فروغ
3 فروردین 94 2:44
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
ژاله
پاسخ
ممنون سال نو شما هم مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
5 فروردین 94 22:28
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک