آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

دخترکم آیدا

1390/6/23 12:32
نویسنده : ژاله
890 بازدید
اشتراک گذاری

من ژاله هستم ٣٤ سالمه و منتظر تولد دختر گلم هستم ،

٣ ماه دیگه اگه خدا بخواد اواسط آذر به دنیا میاد.

 ٣ ماه پیش وقتی با خواهر عزیزم مریم رفتم دکتر تازه فهمیدم یه نی نی تو دلم دارم ، اصلا باورم نمی شد خیلی خوشحال شدم .

با مریم رفتم سونوگرافی و برای اولین بار صدای قلب دخترمو شنیدم ، تاپ تاپ تاپ خیلی تند مثل ساعت میزد لحظه قشنگی بود....

 

خلاصه رفتم دکتر برام آزمایش غربالگری نوشت (آزمایشگاه نیلو) ولی نتیجش خوب نبود دکترم گفت باید آزمایش آمنیوسنتز بدم تا مطمئن شه مشکلی نیست.خیلی استرس داشتم اگه نتیجه بد میشد باید با نی نی خداحافظی می کردم . اما خدا رو شکر نتیجه خوب بود و مطمئن شدم نی نی دختره.

خاله ها(ژیلا و مریم جون ) و زن دایی بنفشه وقتی فهمیدن خیلی خوشحال شدن و لباس و عروسک برای آیدا خریدن :

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مريم
22 شهریور 90 15:46
آيدا كوچولو وقتي به دست و پاهاي كوچولوت فكر مي كنم قند تو دلم آب مي شه چقدر برات خوشحالم كه خاله خوبي مثل من داري
مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 17:06
سلام سلام سلام
تولد وبلاگ گل دختر مبارک


خیلی ممنون از لطفتون
مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 17:07
ژاله جون برات آرزوی موفقیت دارم عزیزم
پارمیدا
6 آبان 90 18:15
عزیزم! چه حس خوبی از طرف من ایدا را ببوس