آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

ماه آخر

1390/8/22 23:38
نویسنده : ژاله
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت 2:30 وقت دکتر داشتم با علیرضا رفتم . وزنم 2 کیلو از دفعه پیش بیشتر شده 68 کیلو شدم .

فشارم پایین بود ضربان نی نی  هم خوب بود ،چند تا تمرین بهم داد که از فردا انجام می دم.وقت بعدیم 2 آذزه .

چند روزه پاهام بدجوری ورم کرده دیگه کفشامو نمی تونم بپوشم ، کف پای راستم هم درد می کنه. فکر کنم از زیاد نشستن باشه  خیلی سنگین شدم زود خسته می شم. از فردا باید ورزش کنم .الان که دارم می نویسم نی نی خیلی تکون می خوره نمی دونم بده یا خوب آخه شنیدم تکونای نی نی ماه آخر کم میشه.

 

 شال گردن دوم هم تموم شد :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر مامان آراد
22 آبان 90 0:21
سلام ژاله جون فکر کنم دخملت آذری باشه ایشال سالم باشه و خوش قدم من 2 اذر زایمانمه نگران نباش از حالا به بعد گاهی تکوناش زیاده و گاهی کم
مامان صفا
25 آبان 90 23:32
سلام عزیزم انشاالله دخمل گلت صحیح و سلامت به دنیا بیاد و زندگیتون شیرین تر بشه ما تو ماه هفتمیم.. برا ما هم دعا کنید خیلی خوشگل نوشتی، مامان هنر مند من هم تازه می خوام شال و کلاه دخملم شروع کنم . خونه ما وبلاگ( گلکم) هست
Alis
30 آبان 90 20:44
دل تو دلم نيست كه آيدا جـونم به دنيا بياد صادقانه بگم كه خيلي خيلي خوشحالم كه اينجا هستم و مي تونم به دنيا اومدنشو ببينم خيلي هيجان زده ام