آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

آیدا جونم و اولین برف

1391/9/26 13:44
نویسنده : ژاله
677 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین برف امسال بارید صبح که از خواب بیدار شدم همه جا سفید بود خیلی حس خوبیه همیشه از دیدن برف لذت می برم عزیزم وقتی ساعت ١٠ بیدار شدی فوری بردمت پشت پنجره تا اولین برف زدگیت رو ببینی . با تعجب بیرون رو نگاه می کردی منم برات می خوندم " برف میاد ، از آسمون برف میاد ، برف سفید و خوشگل از آسمون می ریزه ."

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 15:36
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
فاطمه
26 آذر 91 22:33
عزیزم به زودی خودت می ری آدم برفی درست می کنی جون جونی من
مامان فتانه
29 آذر 91 14:21
وای خوش به حالت ما تو شهرمون برف نداریم اصلا
مامان محمد امین
30 آذر 91 15:49
آخر پاييز شد ، همه دم مي زنند از شمردن جوجه ها !! بشمار ، تعداد دل هايي را که به دست آوردي بشمار ،تعداد لبخند هايي که بر لب دوستانت نشاندي بشمار ، تعداد اشک هايي که از سر شوق و غم ريختي فصل زردي بود ، تو چقدر سبز بودي ؟ جوجه ها را بعدا با هم ميشماريم . . . ------------------ یلدا مبارک
سارینا
3 دی 91 20:20
سلام وبلاگ خوبی داری عکساتم خیلی قشنگه به منم سر بزن
عموی محیط بان
4 بهمن 91 20:17
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
shvdkh
9 اسفند 91 14:36
بهاره
8 مرداد 92 10:04
عکسهای خیییییلی قشنگی بود.ممنون.
بنین
10 مرداد 92 15:03
خیلی قشنگ هستند