آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

خداحافظ پستونک

1392/2/9 9:40
نویسنده : ژاله
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر بالاخره بعد از مدتها از پستونک همراه همیشگیت جدا شدی . چهارشنبه وقتی بالای تخت واستاده بودی و پستونک تو دهنت بود شروع کردی به بازی با پستونکت که افتاد پشت تخت.جالبه که قبلش من هی بهت می گفتم پستونک اخه تو هم می خندیدی. منم از خدا خواسته تصمیم گرفتم دیگه بهت ندم . موقع خواب ظهر کلی گریه کردی تا خوابت برد یکم وسوسه شدم که برم برات بیارم ولی جلوی خودمو گرفتم عزیزم چون واقعا به نفعته که زودتر ازش جدا شدی. آخ که جدایی چقدر سخت بود گریه

شب خیلی بهتر از ظهر خوابیدی چون خیلی خسته بودی یکم گریه کردی و زودی خوابیدی.

خلاصه اینطوری شد که از دست این پستونک سمج راحت شدیم.

اینم پستونکات که نگهشون داشتم برای یادگاری .

هورا آیدایی بدون پستونک خوابیده قلب

  پنج شنبه با بابا رفتیم بهار تا برات کتونی بخریم از چند تا مغازه پرسیدیم ولی مارک مادرکیر پیدا نکردیم برای همین یه مارک دیگه برات خریدم قربونت برم اونقدر ذوق کرده بودی که نذاشتی از پات در بیاریم و کلی باهاش پیاده روی کردی . بعدش رفتیم هانی پارسه شام خوردیم با اینکه خیلی شلوغ بود از ذوقت همش بین صندلیها راه می رفتی. آخ من قربون اون راه رفتن با مزت برم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آروین
9 اردیبهشت 92 3:36
مبارک باشه عزیزم
امیدوارم پروژه های بعدی رو هم با موفقیت پشت سر بگذاری
الهی چه ناز و معصومانه لالا کرده . خوابهای خوب ببینی آیدا جونم

مامانی ، دوست خوب و مهربونم پیشاپیش روز مادر و بهتون تبریک میگم براتون صمیمانه آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم همیشه و همیشه کانون زندگیتون گرم و سبز باشه
آیدا جون خوشگلو نازمو ببوسید . [بوسه][بوسه][بوسه][گل


خیلی ممنون مامان آروین جون
مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 22:19
مبارک باشه...افرین به این دخملی....کفش نو هم مبارک


مرسی عزیزم
مامان محمد امين
18 اردیبهشت 92 17:59
اوووووه چقدم بستونك داره اين شيطون بلا
محمد امينم بستونكيه
آيدا خانم كفشات مبارك باشه خيلي خوشگلن ...راستي مامانش دخمل نازي داري اسفند دودش كن


مرسی مامان محمدامین جان
مامان یلدا و سروش
28 اردیبهشت 92 14:02
قربون گل دختری بشم من. سروش هم یه زمانی پستونک میخورد . ردیف اولی از سمت راست پستونک صورتیه اولین پستونک گل پسرم بود
مامان پارسا جیگر
1 خرداد 92 13:28
مبارکه آفرین دختر خوشگل و خانوم دیدی مامانی نگران بودی عزیز دلم چقدر ناز مثل فرشته ها خوابیده می بوسمت آیدا جونم
مامان آنیسا
11 خرداد 92 18:30
مبارک باشه عزیزم کتونیه خوشگلتعکس آخری رو خیلی دوست دارم عروسک نازی شده واسه خودش


مرسی مامان آنیسا جون