آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

دخترکم 20 ماهشه

1392/5/5 16:01
نویسنده : ژاله
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 20 ماهگیت مبارک باشه باورم نمیشه 4 ماه دیگه دو سال میشه که دخترکم شدی .

هنوز کلمه های زیادی نمیگی . به بابا می گی آبا به مامان هم آما، آب هم که کلمه مورد علاقته . دیروز به همه چی می گفتی نی نی وقتی هم یه چیز خوشمزه می خوری سرتو تکون می دیو می گی به به . به جوجه می گی جیه جیه .نمی دونم چرا به گربه می گی هین  چشمک

 به دوربین هم می گی چیک چیک و تا تودستم میبینیش ژست میگیری بعدشم میخوای ازم بگیریش که با کلی کلک قایمش می کنم.اگه یه عکس نی نی ببینی که خوابه فوری دستتو میاری جلوی دماغتو میگی سیس و صداتو میاری پایین.

بابا که از سر کار میاد تا درو باز می کنه با جیغ شادی می ری به استقبالش و حتی نمیذاری لباساشو عوض کنه فوری میپری تو بغلش.

تمام کارتهای حیوانات و میوه ها رو بلدی . کارتها رو چهارتایی کنار هم میچینم و بهت می گم فلان حیوون رو بده تو هم ژست فکر کردن میگیریو با لبخند کارت درستو بهم می دی . آفرین به دختر باهوشم .

معمولا شبا ساعت 1 می خوابی و صبح ساعت 10-11 بیدار می شی البته بعضی وقتا هم ساعت 5 یا 7 صبح بیدار میشیو و 3 ساعتی بیداری تا دوباره بخوابی.

هنوزم قبل از خواب کلی بهانه میگیریو بد قلقی می کنی. 

 قبل از خواب کلی کتاب برات می خونم خیلی از کتاب خوندن لذت می بری و جالبه که بعضی کتابا رو بیشتر دوست داری و هر چند بار که برات بخونم سیر نمیشی.

تازگیا عاشق آب بازی شدی وقتی میبرمت حمام کلی بازی می کنی و رضایت نمیدی در بیای آخرشم با گریه باید بیارمت بیرون. تو خونه هم روزی چند بار آب بازی میکنی یه سفره میندازم رو پاهات و چند تا لیوان پر از آب می ذارم برات ، تو هم آب رو هی از این لیوان به اون لیوان میریزی و کلی کیف می کنی ، گاهی هم همشو میریزی رو لباسات.

وقتی یه آهنگ تند میذارم فوری دور خودت می چرخیو قر میدی . سوار ماشین هم که می شیم هنوز درست ننشستیم به ضبط اشاره می کنی که یعنی آهنگ بذارید .قربون دختر عاشق موسیقیم برم.

آیدا با تور عروسی مامان

آیدا تو خونه مادر بزرگ

آیدا در پارک ساعی

وقتی آیدا پاستیل می خوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان طاها
6 مرداد 92 1:37
سلام
خدا حفظش کنه خیلی دختر نازی دارید
چقدر تور عروسی بهش میاد انشالله عروسی خودش


خیلی ممنون لطف دارید
مامان آلما
6 مرداد 92 9:16
سلام. ماشالا به عروس کوچولوی نازبا تبادل لینک موافقیخوشحال میشم


حتما عزیزم لینکتون کردم
مامان آيسو وآيسا
6 مرداد 92 11:45
خشگل خانم مباركه بيست ماهگيت چقدر خشگل شدي با لباس عروس وتور عروس


مرسی خاله
مامان محمد امين
6 مرداد 92 15:54
به به چه عروس خانووووم نازي...ايشالا عروسيه خودت نانازي


مرسی عزیزم لطف داری
مريم مامان نيكان
6 مرداد 92 20:26
ممنون دوست عزيز منم با افتخار لينكتون كردم.
مامان مریم
8 مرداد 92 10:09
عزیزم چه دختر نازی...خوشحال میشم تبادل لینک کنیم..
مامان فتانه
9 مرداد 92 15:40
وای چه عکسای نازی چه بزرگ شده دخملی....
مامان آنیسا
10 مرداد 92 16:40
چه خوشگل شده این دختری با پیراهن عروسش ببوس عزیزم عروسک خوشگلتو


مرسی عزیزم
خاله کوچیکه
13 مرداد 92 17:03
وافعا باورم نمیشه این فینگیل خانم داره کم کم دو سالش میشه
همیشه عزیز دلمی عروس کوچولو


مرسی خاله مریم جون
الی مامی آراد
15 مرداد 92 16:09
ماشالله خدا براتون حفظش کنه خیلی نازه


خیلی ممنون عزیزم لطف دارید
sanaz
16 مرداد 92 4:07
khaily naze...esfand barash dood kon...heif ke alan iran nistam vagarna hatman dokhtaram ro miavordam ba dokhmare nazet doost beshe))


merci azizam lotf dari
الی مامی آراد
16 مرداد 92 13:08
ممنون که پیشمون اومدین منم شما رو لینک میکنم عزیزم
مريم مامان نيكان
18 مرداد 92 20:22
از پنجره روزگار به درخت عمر كه مينگرم،خوشتر از ياد عزيزان ثمري نيست مرا،يادتان خوش ،جانتان سلامت .عيد فطر بر شما وخانواده محترم مبارك


خیلی ممنون
مامان آروین
20 مرداد 92 13:10
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
عید سعید فطر بر شما مبارک باد

عروسک خوشگل و ببوسید ماشالله خیلی ملیح و نازه


خیلی ممنون عزیزم خیلی لطف داری
مامان فاطمه کوچولو
21 مرداد 92 0:35
سلام

واااااااااااای چقدر این کوچولو ناز و عزییییزه. خدا حفظش کنه. من که با دیدن عکساش کلی ذوق کردم
بهش میاد قلب مهربونی هم داشته باشه
مامان خانم با تبادل لینک موافقی عزیزم


ممنون منم لینکتون کردم
حسین
21 مرداد 92 13:16
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیاید و عضو شید محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تایین میشه من 10 سالمه شایدشما هم مثل من برنده شدی منتظرتم دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 92 15:46
سلام
ماشالله چه دخترنازی دارین.عکسشو تو برگزیدگان نی نی وبلاگ دیدم.
مبارکتون باشه
عاشق بلاس عروسش شدم


نظر لطفتونه
مامان فاطمه کوچولو
21 مرداد 92 19:15
سلام عزیزم شما هم با افتخار لینک شدید
سید محمود
22 مرداد 92 11:45
سلام
امیدوارم دختر نازتون با ناز و نوازش پدر و مادر بزرگ بشه.
و اونی بشه که آرزوها و آمال شماست.

تن نازش به ناز طبیبان نیازمند مباد.


انشااله که اینطور باشه
خیلی ممنون
مامان ساجده
23 مرداد 92 1:15
سلام ماشالاااااااااااااا به دخمرتون

انشالا ذوقشو بزنین
میگم اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک داشته باشیم


www.sajigol.blogfa.com


سلام حتما لینکتون کردم
مامان فتانه
24 مرداد 92 11:39
ما اومدیم با پست جدید
مامان فاطمه کوچولو
25 مرداد 92 13:14
سلام مامان خانم پستی با عنوان " بخاطر دخترم دلتنگم" زدم که به راهنمایی شما احتیاج دارم. وقت کردی یه سر بیا وبم و بخون منتظرتم.متشکرم عزیزم
مامان فاطمه کوچولو
25 مرداد 92 19:17
سلام ژاله جان. تصمیم دارم ببرمش پیش گفتار درمان تا نظر کارشناسی اشان را بدونم. اما از پیشنهادت متشکرم حتما توی قسمت پرسش و پاسخ مطرح می کنم


خواهش می کنم عزیزم
خاله زوزی
27 مرداد 92 2:37
سلام
وای مامان چه دختر عزیزو بانمکی دارین. زنده باشه الهی
صورتش خیلی معصومه
روی ماهش رو ببوسید


ممنون عزیزم لطف داری
خاله زوزی
27 مرداد 92 23:44
سلاااااااام
قربون پاستیل خوردنت برم عزیزک خاله
آخ که اگه پیش من بودی درسته قورتت می دادم. بووووووووس
مرسی ژاله جون منم لینک آیدا جون رو با خوشحالی گذاشتم. زنده باشه الهی


مرسی خاله
ریحانه مامان آرمیتا کوچولو
28 مرداد 92 0:43
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد


زنده باشی منم لینکتون کردم
maman taraneh
29 مرداد 92 14:13
ممنونم عزیزم خصوصی داری


ندارم لطفا رمزتو برام بفرست
شيرين مامان جانان و آوا
30 مرداد 92 8:37
واي چه نازنازيه آْيدا جون! هزار ماشالا...
عكساشم كه خيلي قشنگه!


مرسی عزیزم به پای دخترای ناز شما نمی رسه
خاله زوزی
31 مرداد 92 13:47
سلام مامان ژاله جون
زود بیاین عکسای خوشگل از آیدا جون ما بذارین. دلم عکسای جدیدشو می خواد. الهی 100 سال زنده باشه. می بووووووووسمش



مرسی خاله جون بوس
مامان فاطمه کوچولو
1 شهریور 92 15:05
سلام عزیزم. خوبی. حال دختر گلت چطوره. دلم واستون تنگ شده بود گفتم یه سر بزنم. بالاخره مات هم تو عالم مجازی همسایه ایم دیگه
روی ماه دخترت رو جای من ببوس


مرسی که به همسایتون سر می زنید زنده باشید
ریحانه
1 شهریور 92 20:56
سلام
داداشم سالمه!!!


به سلامتی چه خوب که سالمه خدارو شکر
مامان الی
3 شهریور 92 1:11
sgسلام ماشالله چه دختر نازی دارین خدا برات نگهش داره،ایشالله عروسی خودش


قربونت برم خیلی ممنون
عکس فرش
5 شهریور 92 11:33
تنها خاطره است که میماند.... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... آیا دوست دارید عکس فرزند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید... دوست دارید آن را به قالیچه تبدیل کنید.. با ما تماس بگیرید... 09137290912 03614456265
کاملیا
9 شهریور 92 13:51
سلام دخترتون شکل گله اصلا خود گله 21 ماهگیش مباااااااااارک آیدای گل


مرسی عزیزم چشاتون قشنگ میبینه
مامان فاطمه کوچولو
16 مهر 92 21:42
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . عزیزم روزت مبارک
مامان نادیا و نلیا
28 آبان 92 20:39
فدای تو دخملیه ناااااز
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 دی 92 19:37
چقدر لباس عروس بهت میاد عزیزم((ماشاالله)) انشاالله عروسیت بشه مامان وبابایی خوشبختی تو ببینم خوشگل خانم
ژاله
پاسخ
ممنون خاله جون