آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

سفر به ماسوله و لاهیجان

1394/5/10 12:07
نویسنده : ژاله
984 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

یکشنبه به سمت قزوین راه افتادیم و نهار رو تو رستوران نمونه خوردیم بعدش به سمت ماسوله رفتیم.

من که تا حالا ماسوله نرفته بودم کلی ذوق کردم منظره خونه های روستایی با گلدونای شمعدونی که خیلی دوستشون دارم عالی بود. یه خونه اجاره کردیم و شب موندیم .

فرداش عکس با لباس محلی گرفتیم و رفتیم سمت لاهیجان.لاهیجان شهر قشنگیه از آرامش و نظمش خیلی خوشم اومد. هتل جهانگردی اتاق گرفتیم و بعد از کمی استراحت رفتیم تله کابین و بام سبز آیدا جونم کلی خوشش اومده بود مخصوصا از زمین بازیش .

یه دریاچه وسط شهره که خیلی خوشگله دورش قدم زدیم و بعدش یکی از دوستی گلم مهسا جون که ساکن لاهیجانه رو دیدیم و با خانوادش رفتیم برای شام.

سه شنبه رفتیم رامسر کنار دریا آیدا جونم کلی شن بازی کرد و به سمت تهران راه افتادیم.مسافرت خوبی بود خیلی خوش گذشت.

 

پسندها (4)

نظرات (5)

عمه فروغ
11 مرداد 94 11:58
سلام ژاله جون خوب هستید؟آیدا گلم خوبه؟ خوشحالم که سفر براتون خاطره انگیز بود و بهتون خوش گذشته ان شاا.. که همیشه شاد و خوش باشید عکس هاتون هم خیلی خوشگل شده.ببوس آیدا گلم رو
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون مثل همیشه لطف داری
مامان زهرا
11 مرداد 94 20:37
سلام دوست خوبم چ عجب اومدی ؟؟ خب خدا رو شکر ک حالتون خوبه انشاالله همیشه ب تفریح باشی گلم . ایدا جوونی و ببوس
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم .خیلی ممنون
تک دختر مامانش(kosar)
12 مرداد 94 17:01
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
ــــــدلارامــــــ
31 مرداد 94 18:03
سلام مامانه نینی ناشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درس کردم. خوش خال میشم ب وبم سر بزنین اگه موافق تبادل لینک بودید بم خبر بدین
نازنین
20 شهریور 94 21:06
سلام چه دختر ناز وخوشگلی دارید............... خوش حال میشم به منم سر بزنید
ژاله
پاسخ
ممنون لطف دارید . حتماسر می زنم