آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

اولین غلت خوردن

1391/2/21 0:28
نویسنده : ژاله
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

آیدا جونم پریروز برای اولین بار غلت خوردی خیلی ذوق کر دم من تو آشپزخونه بودم وقتی متوجه صدات شدم برگشتم دیدم برگشتی رو دستات.کلی آفرین بهت گفتم و تشویقت کردم تو هم انگار خیلی خوشحال بودی می خندیدی . از حالا باید حواسم بیشتر بهت باشه.

 

دیشب برای خوابیدن کلی گریه کردی نمی دونم جاییت درد می کرد یا فقط نمی تونستی بخوابی بالاخره علیرضا خوابوندت اونم ساعت ١.

 

امروز خیلی خوب خوابیدی کلی هم با هم بازی کردیم و 4 قسمت از Baby Einstein رو با هم دیدیم مامان برات توضیح می داد ، تو هم با دقت نگاه می کردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرتین خان
30 فروردین 91 19:45
آ ماشالا مبارک باشه اولین قلت خوردنت ایشالا روزی برسه خونه مامانی رو درب و داغون کنی (چشمک)
مامان چشم عسلی
30 فروردین 91 19:54
غلت خوردنت مبارک آیدای خوشگلم


ممنون مامان چشم عسلی
دايي چاقه
10 اردیبهشت 91 2:05
اين كه چيزي نيست منتظرم از طبقه دوم بپري تو بغلم
مامان نادیا و نلیا
16 اردیبهشت 91 17:01
غلتیدنت مبارک باشه آیدای نانازی...پیش ما هم بیا عزیزم....
مامان نادیا و نلیا
16 اردیبهشت 91 17:02
آقای دایی چه انتظارایی دارین یه کم ملایم باشین
عمه آتنا
16 اردیبهشت 91 23:11
نی نی تون خیلی نازه هزار ماشااله
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 17:06
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. مامانی روزت مبارک ...