آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

هکول پکول من

1391/2/27 15:42
نویسنده : ژاله
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

آیدا جونم چند روزی می شه روزا راحت ترمی خوابی دیگه لازم نیست رو دست بچرخونمت تا خوابت بگیره روی پام می خوابی ولی شبا هنوز سخت خوابت می بره کلی قبل از خواب به زبون خودت صحبت می کنی .از کالسکه سواری تو خونه هم خیلی خوشت میاد حسابی خستت می کنه و بعدش راحت می خوابی .

 پریروز خاله مریم یه لباس تابستونی برات هدیه آورد  قربونت برم خیلی بهت میاد دست خاله درد نکنه. اولین باره که لباس آستین کوتاه می پوشی .

بعضی وقتا خیلی جدی اخم می کنی و شروع به صحبت می کنی منم با زبون خودت باهات یکم حرف می زنم اونوقت خندت میگیره.

عزیزم چند روز دیگه 6 ماهت تموم میشه باید ببریمت واکسن بزنی بعدش می تونی غذا بخوری امیدوارم از غذا خوردن خوشت بیاد . یه ماهی میشه وقتی من و بابا غذا می خوریم خیلی با دقت قاشق رو دنبال می کنی اونوقت دلم می خواد بهت غذا بدم ولی نمی شه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا جیگر
27 اردیبهشت 91 17:04
آخي نازي كوچولو ، عزيز دلم چقدر آروم خوابيدي ، ماچت كنم من ، هزار ماشاالله خيلي دختر دوست داشتني داريد لباس تابستونیتم خیلی خوشگله مثل خودت عسلم


ممنون مامان پارسا جون
مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 91 12:39
',',نااااززززی کوچولو
مهین
6 خرداد 91 5:02
وای عزیزم خیلی خوشکله ، فکر کنم من هم باید برای دخترم یه وبلاگ درست کنم.


قربونت مهین جون یشااله نی نی شما به سلامت به دنیا بیاد .حتما یه وبلاگ براش درست کن
محبوبه
11 بهمن 93 0:42
ماشالله خیلی نازه.کاش خدا به منم یه دختر بده. راستی خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی .khodemooniash.blogfa.com
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم لطف داری