آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

6 ماهگی آیدا جان

1391/3/6 11:10
نویسنده : ژاله
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز ساعت 9:30 با بابا بردیمت خانه سلامت تا واکسن 6 ماهگیت رو بزنی از یه ساعت قبل قطره استامینوفن بهت دادم تا اونجا کمتر دردت بیاد خیلی شلوغ بود قبل از اینکه نوبتت بشه خوابت گرفته بود تو بغلم داشتی می خوابیدی باهات حرف می زدم و تکونت می دادم تا نخوابی. آخی وقتی واکسنتو زدی حسابی اشکت در اومد تا بغلت کردم تو بغلم خوابیدی الانم که دارم می نویسم راحت خوابی.

قد و وزنت هم خدارو شکر نرماله قدت 67 سانت ، وزنت 7/5 کیلو شده عزیزم همینطوری خوب رشد کن از خدا می خوام همیشه سالم باشی.

چند روزی می شه یکی دو قاشق فرنی بهت می دم خیلی دوست داشتی قطره اهن هم از فردا بهت می دم.

اینم عکسای آیدا خانوم در حال خوردن اولین غذای زندگیش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسا
6 خرداد 91 11:33
به به چه فرشته کوچولوی نازی. بهتون واقعا تبریک میگم. 6 ماهگیت مبارک آیدا ملوسه. منم یک نی نی دخملی شش ماهه دارم . خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم. اجازه هست لینکتون کنم؟


مرسی عزیزم خواهش می کنم منم شما رو لینک کردم
مریم
6 خرداد 91 17:31
عزیز دلم
هر زوز خوردنی تر از دیروز


مرسی خاله مریم
مامان پارسا جیگر
6 خرداد 91 19:36
6 ماهگیت مبارک آیدا جونم
خوشحالم که با واکسن زدن هم زیاد اذیت نشدی عزیز دلم نوش جونت خوشگل خانوم گوشت بشه به تنت


مرسی مامان پارسا جیگر
ایدا
14 تیر 93 18:04
چقدر نازه ایدا کوچولو
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم لطف داری