آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

به به غذا

1391/3/18 16:31
نویسنده : ژاله
980 بازدید
اشتراک گذاری

آیدا جان حدود 10 روزی بهت فرنی و حریره بادوم دادم تو هم حسابی خوشت اومده و تا آخرش می خوری بعدشم بهت آب می دم تا هضمش برات آسونتر باشه .

دو روزه که مرغ و هویج و برنج رو خوب می پزم و له میکنم و برای نهار بهت می دم اولش از مزش تعجب کردی ولی بعدش با اشتها خوردی .هر سه روز می خوام یه چیز به غذات اضافه کنم یه روز سبزی یه روز ماکارونی ....امیدوارم همه رو با اشتها بخوری عزیزم.

تازشم چند روز می شه همش غلت میزنی اصلا یه جا نمی مونی وقتی می رم تو آشپزخونه همش باید چشمم بهت باشه آخه دیروز گیر کرده بودی به پایه مبل.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان رادین
18 خرداد 91 16:53
ماشالا به آیدا جون.....خیلی نازه ماشالا....ایشالا همیشه سلامت باشی خاله جون
فاطمه
18 خرداد 91 22:15
الهی خاله قربونت بشه نوش جونت بشه هرچی که میخوری عزیز دلم :× دلم برات یه ذره شده آخه پس کی بیام به دیدنت کوچولوی خوردنی؟
سمیه- مامان آیسا
19 خرداد 91 9:11
نوش جونت آیدا خوشکله . عزیز دلم غذاهای خوشمزه مامانی رو خوب بخور تا زودی بزرگ بشی گلم
ژاله جونم بهت واقعا تبریک میگم خیلی دختر عزیزی داری. هزار ماشاالله


مرسی سمیه جون آیسا شما هم خیلی نانازه
الهه مامان رادین
20 خرداد 91 10:12
با اجازه لینکتون میکنم
الهه مامان رادین
20 خرداد 91 10:12
ایشالا دوستای خوبی باشیم


حتما منم لینکتون کردم
مامان پارسا جیگر
25 خرداد 91 16:50
نوش جونت عزیز خاله گوشت بشه به تنت
مامان پارسا جیگر
25 خرداد 91 16:54
سلام مامانی من برای برنامه غذایی پارسا جون از سایت پروفسور سلطان زاده استفاده می کنم لینک سایتش توی پیوندهای روزانه سایت پارسا هست در قسمت تغذیه تکمیلی یعنی چه؟ و قسمتهای دیگه فکر می کنم بتونه بهتون کمک کنه .


خیلی ممنون عزیزم
خانوم ی
7 شهریور 92 15:27
وای به نظرم این بهترین عکسشه


مرسی خاله
خانوم ی
7 شهریور 92 15:28
البته از نظر هنری گفتم اونو آیدا جون همیشه خوشگله


لطف داری عزیزم