آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

آش دندونی مامان بزرگ

1391/4/10 15:51
نویسنده : ژاله
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم خونه بابا بزرگ چون مامان بزرگ آش دندونی برای شما پخته بود . قبل از رفتن عمه محبوبه اومد و یه لباس قرمز قشنگ هدیه آورد .  قربونت برم خیلی بهت میومد .تل سرتم قبل از رفتن خودم برات درست کردم . دست مامان بزرگ درد نکنه عجب آشی بود .

مامان بزرگ ، خاله ها ژیلا و مریم ، دایی بابک و زن دایی بنفشه و دایی علی هم برات لباس هدیه گرفته بودن دست همشون درد نکنه. تو هم چون تو راه نخوابیده بودی حسابی اونجا شلوغ کاری کردی.عزیزم خیلی دوست دارم تو از هم چیز تو دنیا برام با ارزشتری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساینا
10 تیر 91 16:08
دست مادر بزرگی درد نکنه. نوش جونتون. کادوها مبارک آیدا جووون. انشاله به زوذی کباب خوری خاله جون.
ژاله جون تل خیلی قشنگیه. با سلیقهههههه.


مرسی خاله
الهه مامان رادین
10 تیر 91 16:53
چقدر ناز شدی عزیزم
فاطمه (مامان آیلین)
19 تیر 91 10:53
سلام عزیزم تو چقدر نازی خاله ...با دخمل من هم سنی که مامانی اگه تمایل دارین همدیگه رو لینک کنیم


حیلی ممنون خاله منم لینکتون کردم
الهه مامان رادین
21 تیر 91 12:04
مامان پارسا جیگر
26 تیر 91 12:29
مبارکه عزیزم این لباس و تل خوشگلت خیلی خیلی ناز شدی


مرسی خاله
مامان پارسا جیگر
28 تیر 91 18:28
عزیزم ممنون از حضور و نظر پر از محبتت. برای قاب عکس از این سایت استفاده کردم. http://frametoy.com/