آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

عسل مامان بابایی

1391/6/2 15:01
نویسنده : ژاله
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

آیدا جان چند روز دیگه 9 ماهه میشی  . عزیزم چند روزی میشه که تقریبا بدون کمک می شینی و بااسباب بازیات بازی می کنی خیلی خوشحالم که میتونی بشینی حالا می تونی نشسته بازی کنی. خیلی بامزه سینه خیز میری  برای اینکه تشویق بشی از پستونک و نون استفاده کردم نزدیکت گذاشتمشون و تو با عجله خودتو کشوندی جلو و سریع پستونکتو گذاشتی دهنت .حرکتت خیلی بامزه بود من و بابا کلی از این کارت ذوق کردیم.

از شیرین کاریهایی که می کنی :

*یکی از انگشتاتو می ذاری زمین و دستتو دور اون انگشت می چرخونی

*پستونکتو عمودی می ذاری تو دهنت ، بعضی وقتا هم تقریبا همشو می خوری

*موقع خورن فرنی یا سرلاک تو قاشق فوت می کنی

*وقتی بغلت می کنم موهای پشت سرمو می کنی باید خیلی مواظب باشم وگرنه بزودی کچل می شم

* وقتی جلوت ورزش می کنم خوشت میاد و می خندی

 *عاشق دالی بازی تو بغل بابایی

*موقع خوابیدن کلی آواز می خونی ، چند بار پستونکو با انگشتت پرت می کنی

آیدا خانوم به چی فکر می کنی؟

عاشق این گوشه مبلی وقتی خودتو تو آینه بوفه می بینی کلی ذوق می کنی

آیدا جان مشغول بازی و خوردن اسباب بازیا

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساینا
2 شهریور 91 14:23
وای چه عسل خوشگلی. هزار ماشاله. راستی مامانی موفق شدی؟ خواب شبش خوب شده؟ چه کار بامزه ای می کنی با انگشتای کوچولوت. 9 ماهگیتم مبارک فرشته نارنین
فاطمه
4 شهریور 91 20:53
الهی من قربونت برم جیگر خاله چه زود داری بزرگ میشی عشق من دلم برات تنگ شده این هفته میام حسابی می چلونمت
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 14:28
ماشالله چه دخمل نازی دارید، عســـــــــــــــلی آیدا جون


مرسی خاله لطف داری
مامان مانی
4 مهر 91 13:39
سلام
ای جان به دخملی ناز
چقدم نانار خوابیده فداش
ببوس فسقلیتو


مرسی عزیزم
مامان طاها
6 مرداد 92 1:49
وای عزیزم خیلی ناز شدی خاله جون دوست دارم نازنین