آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

کوچول موچول من

1391/7/13 16:34
نویسنده : ژاله
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

  دختر کوچولوی من این روزا خیلی خوب چهاردست و پا میری و دیگه سینه خیز رفتنو فراموش کردی . از حالت خوابیده هم می تونی بشینی .داری سعی می کنی رو پاهای خودت وایستی.

دو سه روزه که دست میزنی مخصوصا وقتی که یه آهنگ شاد می شنوی یا یه صحنه از فیلمو که دوست داری می بینی . عاشق دست زدنات شدم کوچول موچول من .

niniweblog.com

 حسابی بغلی شدی و تنها تو بغل من آروم میشی حتی دیگه بغل باباniniweblog.comنمیری طفلکی بابا.

وقتی بغلمی و بابا باهات دالی بازی می کنه اونقدر ذوق زده می شی که نمی تونم نگهت دارم منم باهات کلی می خندم .

امان از دندون در آوردن دندونای بالا هنوز کامل در نیومدن تو هم حسابی بیقراری بابا برات ژل دندون گرفته اما انگار خیلی تاثیر نداره اینجور موقعا یه چیز سرد مثل ماست بیشتر آرومت می کنه.شبها هم بد می خوابی دائم بیدار می شیniniweblog.com . آخی خداکنه زودتر دندونات در بیان تا اینقدر اذیت نشی مامانی.

 

 

 از سرشیشه بعنوان دندونگیر استفاده می کنی و کلی رو لثه هات می مالیش

 آیدا خانوم در حال مطالعه کتاب پستونک چی چیل کو   niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا
15 مهر 91 14:50
نازی
مامان پارسا جیگر
19 مهر 91 0:46
چقدر ماه شدی عزیزم چه عکسای قشنگی دلم برات تنگ شده بود مرسی مامانی که به ما سر می زنی دخمل خوشگلت رو ببوس
الهه مامان رادین
19 مهر 91 8:00
ماشالا چه ناز شدی آیدا جونم واقعا امان از دندون دراوردن این کوچولوهاااا
فاطمه (مامان آیلین)
19 مهر 91 12:50
ووی وووی چقد ناز شدی خاله اون گل سر خوشگلتو بخورم من
آیلین
24 مهر 91 9:59
عزیزم یه تیکه از آسمونِ ، مثل دختر من سفید و ریزه هست ، آیلین من سه ماه از آیدا بزرگتره و من هنوز با خوابش مشکل دارم . راستی با قحطی شیرخشک چه می کنید ؟ دختر شما شیرمادر می خوره یا شیرخشک؟


راستش آیدا دو هفتست شیر نمی خوره شیر پاستوریزه هم نمیخوره براش شیر برنج درست می کنم ماست هم زیاد می خوره .
زهرا
26 مهر 91 16:35
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهرجونم)لینکم کن تامن هم لینکت کنم
سارینا
10 بهمن 91 13:54