آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

نی نی دخملی مثل یه گل بزرگ می شه یواش یواش

1391/7/24 23:53
نویسنده : ژاله
1,692 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم خدارو شکر چند وقتیه گریه هات خیلی کمتر شده خوابتم بهتر شده شبا قبل از خواب کلی بازی می کنی و چند بار خودتو از رو پام پایین میندازی و سرتو می ذاری رو بالش و حسابی خودتو برای مامان لوس می کنی.

هنوزم شیر نمی خوری با موز و خرما و بیسکویت امتحان کردم ولی بازم دوست نداشتی برای همین شیر برنج و ماست بهت می دم .

هوا کمی خنک شده پارک هم خلوت شده دیگه مامانا نی نی ها رو زیاد نمیارن پارک منم سعی می کنم ساعت 4 تا 5 ببرمت که هوا گرمتره.

تازگیها خیلی با دقت نی نی ها رو نگاه می کنی . دیروز که با بابا رفتیم هایپر خرید کنیم کلی به غریبه ها خندیدی قربونت برم  انگار دیگه از شلوغی بدت نمیاد .

اینم اولین لاک آیدا گلی :

 

از نشستن پایین سرسره خیلی خوشت میاد واسه همین هر دفعه یکم میذارمت اونجا و مواظبم نی نی از بالا سر نخوره  .

دیروز من و بابا یه تاب قشنگ برات خریدیم کلی باهاش کیف کردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای ملیسا
24 مهر 91 23:48
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
مامان ساینا
26 مهر 91 13:35
عزیزدلم شما چقدر ماه شدی با اون دندونای موشیت. گمونم شیر پاستوریزه رو می گی ژاله جون من به ساینا شیر پاستوریزه نمی دم هنوز زوده. آفرین مامانی دخملی هم معلومه پارک رو خیلی دوست داره. ما مرکزیم عزیزم ولی خوشحال می شم همدیگرو ببینیم. من غرب زیاد می یام. می بوسمتون
سمیه- مامان آیسا
29 مهر 91 8:20
الهی فدای اون لاکهای نازت و پاهای کوچولوت برم من.
ژاله جونم هنوز یکمی برای شیر گاو دادن به نی نی ها زود هستش.
من شیر خودم رو تا بتونم بهش میدم. از غذای سفره هم همه چیز رو میدم یکمی تست کنه. شکر خدا تا الان مشکل بد غذایی رو بطور جدی از آیسا ندیدم. البته وقتی دندوناش میخوان از لثه بیان بیرون هیچ چیز نمیخوره که طبیعیه.آیدا خانمی رو ببوس


مرسی عزیزم
مامان آنیسا
1 آبان 91 14:49
پاهاشوووووووووووووووو خیلی ناز شدی خاله
مامان آیدین
1 آبان 91 20:12
به به چه پاهای خوشگلی آیدا جون همسن پسرم هستی اگه موافق هستی تبادل لینک کنیم تا بیشتر همدیگه رو ببینیم
مامان فتانه
6 آبان 91 11:50
مامان چشم عسلی
10 آبان 91 10:51
سلام ژاله جون خوبی هزار هزار ماشالله به ایدا جونم چقدر از دیدنش خوشحال شدم چه ناز شده ماشالله حسابی بزرگ شده ببخش که تو این مدت بهت سر نزدم تونستی بیا پیشم تا بدونی کجا بودم روی ماه ایداجونو ببوس
د خ م ل ی .. (✿◠‿◠)
4 آذر 91 5:15
ای جونم
امروز روز تاسوعاست
و مصادف با با شکوه ترین روزی که مادر تو را به آغوش کشید
ایشاا... هدیه تولدت از امام حسین عاقبت بخیری باشه گلم


خیلی ممنون
مامان ساینا
4 آذر 91 14:16
تولدت هزارن بار مبارک عزیزدلم. انشاله همیشه شاد و سلامت باشی. می بوسمت نازنینم


خیلی ممنون خاله