آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

گلم 21 ماهه شدی

1392/6/2 23:00
نویسنده : ژاله
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

آیدا جونم عشق مامان 21 ماهه شدنت مبارک . عزیزم تازگیها دویدن رو یاد گرفتی و تا میریم پارک شروع میکنی به دویدن و از خوشحالی جیغ می زنی. دیشب کلی با بابا تو پارک بازی کردی و اصلا خسته نشدی ساعت 2 با گریه خوابیدی.

هفته پیش از طرف خانه کودک اردیبهشت زنگ زدن و گفتن کلاسات از 4 شنبه شروع می شه .جلسه اول تو راه خوابیدی و وقتی وارد کلاس شدیم با صدای بچه ها بیدار شدی و با تعجب به نی نی ها نگاه می کردی.طبق معمول از بچه های شلوغ کار فرار کردی و رفتی سوار تاب شدی.

امروز هم جلسه دوم بود و چون ساعت 4-5 می خوابی دیر به کلاس رسیدیم . یه کاردستی جوجه درست کردیم البته من درست کردم و تو نگاه کردی بعدش کمی تاب بازی کردی و چند تا عکس تو حیاط گرفتیم و اومدیم خونه .امیدوارم جلسه های بعد با نی نی ها بیشتر بهت خوش بگذره .

همکلاسیهای آیدا : رادوین و آرنیکا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان ساجده
3 شهریور 92 0:13
آیدا کوشولو 21ماهگیت مبارک انشالا 21 سالگیتو ببینه مامانی
ژاله خانوم کلاس چی میره دخمریتون؟


مرسی خاله
مريم مامان نيكان
3 شهریور 92 6:56
ای جــــــــــــــــــــــــــــــانم ، الهی قربونت برم عروسک کوچولو 21 ماهگيت مبارررررك گلم.


خیلی ممنون مامان نیکان جون
قالب و تقویم کودکانه
3 شهریور 92 11:27
لطف کردی گلم اومدی به وبلاگ هنوز مشخص نیست که نی نیم چیه هر وقت دخمل شد بهت میگم که لینک بعضی کاراتو بذاری
مثلا اون کلاهه که خیلی بلنده و انتهاش یه گل داره خیلی خوشگله


حتما هر کدومو خواستی برات می ذارم
مامان آلما
3 شهریور 92 14:45
بیستو یک ماهگیت مبارک کوچولوی ناناز


قربونت خاله
مامان الی
3 شهریور 92 22:07
سلام ژاله خانم ممنون از اینکه لینکم کردید ،من هم شما رو لینک کردم،امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم.من ساکن تهرانم شما ساکن کجایید؟


بله غرب تهران هستم
مامان پارسا
4 شهریور 92 8:16
عزيزم 21 ماهگيت مبارك


مرسی خاله
یه نفر
4 شهریور 92 14:42
سلام
من خودم در بیمارستان چمران دنیا آمدم
آیدا جون خیلی عکس هایش قشنگ است ان شا الله 120 ساله شود.
سپاس


خیلی ممنون
مامان مریم
4 شهریور 92 17:35
بالاخره آیدای خوشگل ما اومد...مبارکه 21 ماهگیت عزیزم...با آرزوی موفقیتات در کلاست و در آینده...


خیلی ممنون خاله
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:01
عزیزم مبارک باشه همکلاسیهات هم مثل خودت چقدر خوشگلند


مرسی خاله چشات خوشگل میبینند
یگانه
5 شهریور 92 13:31
تولدش مبارک راستی چندتا عکس جدید از دختر دائیم گذاشتم مامان ژاله


خیلی ممنون حتما میینم
مریم
5 شهریور 92 15:48
سلام وبلاگ قشنگی دارین
خوشحال میشیم به ماهم سربزنید


ممنون حتما میام پیشتون
مامان فاطمه کوچولو
5 شهریور 92 23:47
وای چه نازه این کوچولوی عزیز. ماشالله . لپای نازشو می بوسم. ای جانم چقدر خوردنی شده


ممنون خاله
خانم ی
6 شهریور 92 9:11
خاله میای تبادل لینک


عزیزم لینکتون کردم
خاله زوزی
6 شهریور 92 22:28
سلام ژاله جوووون
خدای من جوجو آیدا چقدر خوش عکسه. خیلی ناز نازی میشه. آدم دلش میخواد بخورتش
اله زنده باشه
می بوسمش



خیلی ممنون خاله لطف داری
خانوم ی
7 شهریور 92 12:23
اینم کادو

www.niniweblog.com/upl/tutu/13777627718.jpg


مرسی عزیزم زحمت کشیدی
مریم
7 شهریور 92 18:07
مرسی بااجازه منم لینکتون میکنم
خواهر فرناز
9 شهریور 92 13:01
با افتخار لینک شدین
maman taraneh
9 شهریور 92 13:42
سلام عزیزم مبارکه انشاله همیشه شاد و سلامت باشی


خیلی ممنون
مامان آيسو وآيسا
10 شهریور 92 12:47
21ماهگيت مبارك آيدا جوووون خوشگل


خیلی ممنون خاله
خاله زوزی
10 شهریور 92 14:25
سلام ژاله جون
آیدا گلی چطوره؟
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشه.
ببوس روی گلش رو از طرف من
منتظر پست جدید و عکسای خوشگل دخملی هستم.
شاد باشید
در پناه خدا


خاله ممنون آیدا خوبه مرسی که زود به زود به ما سر می زنید
مامان آروین
13 شهریور 92 23:48
عزیزم ملوسم 21 ماهگیت مبارک
باریکلا به دختر گلم که کلاس می ره تا هم بازی کنه و هم چیزهای بیشتری یاد بگیره قربووووووووووون ژستهای خوشملت


ممنون خاله مهربون
مامان ترانه و برنا
15 شهریور 92 19:10
روزت مبارکه ایدا جونم


ممنون خاله جون
مامان مریم
16 شهریور 92 11:25
روزت مبارک ماه کوچولوی دوست داشتنی


مرسی عزیزم
مامان آروین
17 شهریور 92 15:39
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسیدمیشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید
روز دختر مبارک


خیلی ممنون مامان آروین جون
مامان ترانه و برنا
30 شهریور 92 16:47
جیگر این دخمل و برم من


مرسی خاله
الهه مامان آرمین
1 مهر 92 13:47
دوست خوبم اگه تمایل داشتید ختم صلوات شرکت کنید به وبلاگ ما سر بزنید التماس دعا
مامان آلما
2 مهر 92 13:52
سلام خصوصی دارین
مامان فاطمه کوچولو
2 مهر 92 22:40
سلام عزیزم. دختر خانم گلت آیدا جون حالش خوبه؟ دلم براتون تنگ شده بود. هر جا هستید موفق و شاد و خوشبخت باشید
مامان زهره
6 مهر 92 22:28
سلام ژاله جون
خوبی عزیزم؟ خاله زوزی حالا تبدیل شده به مامان زهره. ولی قدمت روی چشم هر جا بیای خوشحال میشم.
آیدای گل مارو ببوس


به به به سلامتی خیلی مبارک باشه مامان زهره جون
سحر
7 مهر 92 14:02
وااای جون دلم
چقد تو نازی خاله جوووون
ماشالله
21 ماهگیت مباااارک عزیزم
پیش ما هم بیاااا خاله جووونی


مرسی مامان سحر جون حتما میام مرسی کهبه ما سر زدید
مامان آلما
8 مهر 92 9:39
سلام. رمز رو خصوصی فرستادم
خواهر فرناز
16 مهر 92 0:40
روزت مبارک ایدا جان
مامان آيسو وآيسا
16 مهر 92 11:06
روزت مبارك آيدا جووووووووووونم
مامان مریم
17 مهر 92 15:06
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
آآیدای قشنگم روزت مبارک
بووس


مرسی خاله
مامان زهره
18 مهر 92 12:03
سلام ژاله جون آیدای گل ما چطوره؟ منتظر عکساش هستم. سلامت باشه الهی
مامان فاطمه کوچولو
20 مهر 92 14:16
_____$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست عزیز.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~..........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$ چند تا پست رو با هم زدم. خوشحااا میشم توی کلبه کوچک دخترم ببینمت روی ماه نی نیتو ببوس
مامان آنیسا
25 مهر 92 16:09
ماشالاچه ناز شده این عروسک 21 ماهگیت مبارک باشه آیدا خان ناز


مرسی مامان آنیسا قشنگه
مامان ساجده
5 آبان 92 17:28
سلام خانمی کجایی؟؟ آپ نمیکنی؟


بس که من تنبلم حتما بزودی مطلب جید میزارم
مامان جانان و آوا
6 آبان 92 10:27
21 ماهه شدنت مبارك ماه آسمون!


ممنون خاله جون
مامان نادیا و نلیا
28 آبان 92 20:37
آیـــــــــــــــــــــــــــــدا