آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

2 ماه انتظار

1390/8/6 18:15
نویسنده : ژاله
733 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه با ژیلا رفتم سونوگرافی چون وقت نداشتم یک ساعت ونیم معطل شدیم. نتیجه آزمایش و سونوگرافی خوب بود دکترم گفت  کم کم باید بیمارستا ن رو انتخاب کنم  و دو ماه آخر خیلی مراقب باشم  .

فاطمه جونم دو روز دیگه بر می گرده خیلی زود گذشت خیلی ندیدمش . امیدوارم زود زود ببینمش .

اینم سوغاتی های نی نی که خاله فاطمه براش آورده .

روزا تند و تند می گذرن  و انگار نه انگار که 19 روزه سر کار نمی رم . خودمو با خوندن مجله و کتاب سرگرم می کنم ، عصرها هم میرم بلوار نزدیک خونه کمی قدم می زنم ، بعضی روزا هم تو خونه ورزش می کنم  ولی زیاد نمی تونم پشت کامپیوتر بشینم کمرم درد می گیره. امیدورم این دو ماه هم به سرعت بگذره و نی نی به سلامت به دنیا بیاد . 

چند تا از عروسکای نی نی :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
24 مهر 90 13:24
دل تو دلم نيست كه ني ني مونو ببينم و بغلش كنم ... و از خودم مي پرسم چرا بهترين لحظه هاي زندگي مو كه مي تونم كنار عزيزترينهام باشم بايد تو تنهايي و غربت سپري كنم؟؟؟؟!!! ... بر ......مي ..........گر .............دم