آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ماه آسمون زندگی ما

تولد پسرخاله بهراد

1393/8/20 18:04
نویسنده : ژاله
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم پسرخاله بهراد شنبه شب بدنیا اومد و با اومدنش کلی همه رو سوپرایز کرد آخه خاله مریم شنبه وقت دکتر داشت وقتی رفت پیش دکتر بهش گفت که نی نی داره بدنیا میاد باید بری بیمارستان. وقتی خاله مریم بهم زنگ زد که داره میره بیمارستان کلی ذوق کردم .عزیزم خوش اومدی خیلی زیاد منتظرت بودیم.محبت

جمعه ظهر خاله مریم زحمت کشیده بود و نهار پخته بود و آورده بود خونه بابابزرگ و همه رو دعوت کرده بود . خلاصه روز قبل از اومدن نی نی همه کنار هم بودیم و خیلی خوش گذشت.

پسندها (6)

نظرات (8)

آویسا
20 آبان 93 21:46
خوش قدم باشه براتون
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
عمه فروغ
22 آبان 93 10:59
سلام.قدمش خیر باشه ان شاا.. دختر نازی دارید خدا حفظش کنه ان شاا.. به من هم سر بزنید خوشحال میشم اگه مایلید تا همدیگر رو لینک کنیم
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون لطف داری دوستم لینکتون کردم
مهتاب مامان آذین
24 آبان 93 7:08
سلام خانوم گل از آشنایی با شما و دخملی نازتون خوشحالم اگه تمایل به دوستی و تبادل لینک دارین لطفا خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم بوس و بای
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم حتما باعث افتخاره
مامان مرمر
24 آبان 93 20:23
تولدش مبارک به سلامتی ایشالا
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان آیدا
30 آبان 93 10:01
مادر بزرگ
4 آذر 93 0:23
امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست و سالروز جدایی تو از فرشته ها از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم … سلام خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
ژاله
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از تبریک قشنگت
آویسا
4 آذر 93 10:13
3 ساله شدی آیدا جونم.مبارکت باشه عزیزم
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
زهرا
4 آذر 93 21:19
واقعا دخمل ناز و بامزه ای دارید خدا براتون حفظش کنه من هم دارم مامان میشم برای من هم دعا کنید تا بچم سالم و مثل دخمل شما ناناز باشه
ژاله
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم لطف داری. انشااله نی نی شما به سلامتی و راحت بدنیا میاد